بهروز ترک لادانی
همکار (از دانشگاه اصفهان)
98-31-37934069+
بهروز ترک لادانی دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه اصفهان، مدرک کارشناسی ارشد مهندسی نرمافزار از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدرک دکترای مهندسی نرمافزار از دانشگاه تربیت مدرس تهران است. او از سال 1384 عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان است و هماکنون بهعنوان استاد تمام دانشکده مهندسی کامپیوتر در این دانشگاه فعالیت میکند. زمینهی تحقیقاتی مورد علاقهی او پیرامون مدلسازی، تحلیل و وارسی امنیت در سیستمهای اطلاعاتی شامل امنیت نرمافزار (شناسایی آسیبپذیریها و تحلیل بدافزار)، و امنیت نرم (اعتماد محاسباتی و کنترل شایعه در شبکه های اجتماعی) میباشد.بیشتر
مقالههای انگلیسی
- Maaker: A framework for detecting and defeating evasion techniques in Android malware
- A Model-Based Framework for Inter-App Vulnerability Analysis of Android Applications
- A Model-Based Approach for Representing Data Sharing Mechanism in Android Applications
- Automatic Generation of XACML Code using Model-Driven Approach
- A machine learning approach for detecting and categorizing evasion sources in Android malware
- Curious-Monkey: Evolved Monkey for triggering malicious payloads in Android malware
- MEGDroid: A Model-Driven Event Generation Framework for Dynamic Android Malware Analysis
- Enhancing Monkey to trigger malicious payloads in Android malware
- VAnDroid: A framework for vulnerability analysis of Android applications using a model‐driven reverse engineering technique
- An automatic test case generator for evaluating implementation of access control policies
- Towards automatic generation of formal specifications for UML consistency verification
مقالههای فارسی
- تشخیص حمله وکیل سرگردان در برنامههای اندرویدی با استفاده از رویکرد مهندسی معکوس مدلرانده
- بهبود معیار پوشش شرط/تصمیم اصلاحیافته در آزمون نرمافزار بهروش مبتنی بر مدل
- تولید خودکار موارد آزمون جهت ارزیابی صحت پیادهسازی سیاستهای کنترل دسترسی
- آزمون فاز اکتشافی جهت کشف خطاهای نرمافزاری
- توصیه رفاقتی برای بهبود مدیریت اعتماد در شبکههای اقتضایی حمل و نقل
- خودکارسازی تبدیل مدل جهت تسهیل وارسی رفتار پویای سیستم
- استفاده از بررسی مدل در سیستم های کنترل ترافیک: یک کاربرد عملی